Ondersteuning, precies waar en wanneer je het nodig hebt.
Bij DataChecker draait alles om het slim vertalen van data naar oplossingen. Daarmee onderscheiden we ons van andere partijen in de markt. We werken continu aan de verbetering van onze techniek, onboardingprocessen en gebruikerservaring. Ons supportteam ondersteunt klanten met oplossingsgericht advies en beschikt over expertise op meerdere niveaus.
Waarom klanten kiezen voor Datachecker.
Proactief, duidelijk en altijd bereikbaar
Wij geloven dat duidelijke communicatie een essentieel onderdeel is van goede dienstverlening. Daarom maken we onze processen begrijpelijk en houden we actief vinger aan de pols. Elke check wordt gemonitord – en als we zien dat je ondersteuning nodig hebt, nemen we direct contact met je op. Zo zorgen we ervoor dat je snel kunt door in het acceptatieproces.
Ondersteuning voor jouw hele keten
Lopen jouw klanten, partners, collega’s of kandidaten ergens tegenaan? Dan kunnen ze met één druk op de knop contact opnemen met ons supportteam. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, en je mag rekenen op snelle reacties volgens de afspraken in jouw SLA.
Duidelijke afspraken in een SLA.
De Service Level Agreement (SLA) geeft een helder overzicht van de afspraken tussen jou en DataChecker. Hierin leggen we de functionaliteiten van onze diensten en alle wederzijdse verplichtingen zorgvuldig vast. Zo voorkomen we misverstanden en borgen we jouw wensen – ook juridisch. Daarmee garanderen we de kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid van onze dienstverlening.
Expertise op alle fronten
Technisch support
Voor integraties, API’s en systeemkoppelingen
User experience support
Voor optimale inrichting van je gebruikersflow
Document review
Voor handmatige controles waar nodig
Server-level support
Voor diepgaand technisch beheer en monitoring

