Skip to content Skip to footer
Support

Ondersteuning, precies waar en wanneer je het nodig hebt.

Bij DataChecker draait alles om het slim vertalen van data naar oplossingen. Daarmee onderscheiden we ons van andere partijen in de markt. We werken continu aan de verbetering van onze techniek, onboardingprocessen en gebruikerservaring. Ons supportteam ondersteunt klanten met oplossingsgericht advies en beschikt over expertise op meerdere niveaus.

SUPPORT

Waarom klanten kiezen voor Datachecker.

Wij geloven dat duidelijke communicatie een essentieel onderdeel is van goede dienstverlening. Daarom maken we onze processen begrijpelijk en houden we actief vinger aan de pols. Elke check wordt gemonitord – en als we zien dat je ondersteuning nodig hebt, nemen we direct contact met je op. Zo zorgen we ervoor dat je snel kunt door in het acceptatieproces.

Lopen jouw klanten, partners, collega’s of kandidaten ergens tegenaan? Dan kunnen ze met één druk op de knop contact opnemen met ons supportteam. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, en je mag rekenen op snelle reacties volgens de afspraken in jouw SLA.

Ons verhaal, DataChecker

Duidelijke afspraken in een SLA.

De Service Level Agreement (SLA) geeft een helder overzicht van de afspraken tussen jou en DataChecker. Hierin leggen we de functionaliteiten van onze diensten en alle wederzijdse verplichtingen zorgvuldig vast. Zo voorkomen we misverstanden en borgen we jouw wensen – ook juridisch. Daarmee garanderen we de kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid van onze dienstverlening.

Expertise op alle fronten

Go to Top