Support is key bij het online ID-verificatie proces

Randstad
Mac Donalds
USG People
PostNL

Support

Door de juiste vertaalslag te maken van data naar oplossingen, onderscheidt DataChecker zich ten opzichte van andere partijen in de markt. DataChecker is continue bezig met het verbeteren van techniek, processen en de gebruikerservaring. 

Het is van belang dat het proces eenvoudig te begrijpen is, omdat we erin geloven dat communicatie een essentieel onderdeel is van de dienstverlening. DataChecker monitort elke check en we nemen direct contact met je op als we merken dat je ondersteuning kunt gebruiken. Onze supportafdeling doet er alles aan om zoveel mogelijk ondersteuning te bieden, zodat je als klant in het acceptatieproces snel verder kan.

SLA

De SLA (Service Level Agreement) is opgesteld om een helder overzicht te creëren van de afspraken die gemaakt zijn tussen de afnemer en DataChecker. In de SLA zijn de functionaliteiten van de diensten omschreven. Daarnaast kunnen wij op deze manier de wensen en behoeftes, ook juridisch, van iedere klant zo goed mogelijk invullen en de kwaliteit garanderen.