Service is meer dan een check


I

Identificatie is mensenwerk, daarom is goede service essentieel

Door de juiste vertaalslag te maken van data naar oplossingen, onderscheidt DataChecker zich ten opzichte van andere partijen in de markt. DataChecker is continue bezig met het verbeteren van techniek, processen en de gebruikerservaring. Het is belangrijk dat de rapporten eenvoudig te begrijpen zijn, omdat we erin geloven dat communicatie een essentieel onderdeel is van de dienstverlening. DataChecker monitort elke check en we nemen direct contact met u op als we merken dat u ondersteuning kunt gebruiken. Onze serviceafdeling doet er alles aan om zoveel mogelijk ondersteuning te bieden, zodat de ervaring met DataChecker altijd goed is.

Wanneer er meerdere gebruikers zijn binnen uw organisatie, dan biedt DataChecker proactief ondersteuning bij het aanmaken van nieuwe gebruikers. Er zijn handleidingen beschikbaar om personen te ondersteunen bij het uitvoeren van kwalitatief goede checks.

Heeft u vragen over controle, verificatie of identificatie van personen, neem dan contact met ons op.

Wilt u gebeld worden door een van onze medewerkers? Laat uw gegevens achter en we nemen tijdens kantooruren contact met u op.

Bel mij terug


Deze bedrijven maken gebruik van DataChecker